Blog
Als ik een toffe ontwikkeling in de markt heb gezien, tips en best practices over e-mailmarketing of automation met je wil delen of een gaaf resultaat met een klant heb behaald, wil ik daar nog wel eens een blog over schrijven.
Op deze pagina vind je ze allemaal.
Tabs in Apple Mail: iets om bang voor te zijn?
In de aankomende Apple iOS 18-update krijgen we er een nieuwe feature bij: tabs in Apple Mail (net als in Gmail). Maar wat houdt dit in?
Gmail Annotations: Wat zijn het en wat kan je ermee?
Met Gmail Annotations kan je extra opvallen bij je Gmail-ontvangers. Maar wat zijn het precies? En hoe werken ze? Ik leg het graag uit.
Third-party cookies toch niet uitgefaseerd door Google: dit betekent het voor e-mailmarketing
Nu Google toch niet third-party uitfaseert zijn veel adverteerders blij. Maar wat betekent dit voor e-mailmarketing in jouw marketingmix?
‘Het perfecte moment om een e-mail te sturen’ bestaat niet
Het beste moment voor een e-mail bestaat niet. Dat hangt van zoveel factoren af dat het sowieso per ontvanger zal verschillen. Lees het hier.
Een noreply-adres is echt een middelvinger naar je klant
E-mails die verstuurd worden vanaf een noreply-adres. Dat kan echt niet meer anno nu. Ik leg je graag uit waarom en geef je verbetertips.
To ‘korting’ or not to ‘korting’…
Korting geven via e-mail kent voor- en nadelen. Vaak korting geven drukt zwaar op je doelen. Het is een strategische keuze. Wat kies jij?
Meer kliks halen uit je e-mail met deze simpele truc
Wil jij meer kliks uit je e-mails halen? Daar zijn verschillende goede manieren voor. In dit blog licht ik er eentje voor je uit.
6 redenen waarom spamfilters jouw e-mails niet doorlaten
Als je een e-mail hebt gemaakt, wil je natuurlijk dat hij aankomt bij de ontvanger. en dus langs de spamfilters. Let dan op deze punten.
Welke cijfers zijn interessant bij het beoordelen van een e-mail?
Er zijn heel veel cijfers en statistieken waarmee je een e-mail kan beoordelen. Maar welke zijn nou belangrijk om te gebruiken? En waarom?
Zes redenen waarom je moet oppassen met benchmark cijfers
Hoe bepaal je nou of iets goed is of niet? Daar heb je een referentiekader voor nodig: een benchmark. Maar hoe moet je daar naar kijken?
Andere publicaties en bijdragen
Waar ik nog meer van me laat horen
Ik laat nog wel eens vaker van me horen dan alleen hier op dit blog. Voor een compleet overzicht van al mijn externe blogs, video’s, podcasts en meer verwijs ik je graag het overzicht van mijn publicaties.