Blog
Als ik een toffe ontwikkeling in de markt heb gezien, tips en best practices over e-mailmarketing of automation met je wil delen of een gaaf resultaat met een klant heb behaald, wil ik daar nog wel eens een blog over schrijven.
Op deze pagina vind je ze allemaal.
Het cocktailparty effect in e-mailmarketing
De aandacht houden bij een gesprek in een rumoerige omgeving wordt ‘het cocktailparty effect’ genoemd. Hoe zet je dit in voor je e-mails?
Waarom toch altijd die focus op ‘nieuwe klanten binnenhalen’?
Het valt me op dat bedrijven nieuwe klanten belangrijker lijken te vinden dan het binnenhouden van bestaande klanten. Is dat slim?
De 11 onderdelen die niet mogen ontbreken in jouw orderbevestiging
Los van dat een orderbevestiging bij een online aankoop verplicht is, zijn er veel onderdelen die echt het verschil kunnen maken. Ik som de onderdelen die verplicht zijn of het verschil maken voor je op.
De 3 doelen die élke e-mailcampagne moet hebben
Een e-mailmarketingcampagne kan veel verschillende doelen hebben. Maar bij elke campagne moet je in élk geval deze drie doelen behalen.
De 7 overtuigingsprincipes van Robert Cialdini in e-mailmarketing
De 7 overtuigingsprincipes van Robert Cialdini zijn heel goed toepasbaar op e-mailmarketing. In dit blog leg ik uit hoe jij ze kan inzetten.
Sneller itereren met je e-mailtool als MVP-machine
Je e-mailtool is handig om sneller itereren op een idee of innovatie mogelijk te maken en ook de druk op development te verlagen. Win-win!
Kan AI jouw grafisch designer vervangen?
Inzet van AI in e-mailmarketing is niet nieuw. Maar kan het bijvoorbeeld al je grafisch designer vervangen? Ik testte 5 text-to-image tools.
Hoe voorkom je bounces en houd je een goede datakwaliteit?
Wat is een bounce? Welke soorten bounces zijn er? En wat betekent dit voor mijn e-mailmarketing. Ik heb alles voor je in een blog verzameld.
Andere publicaties en bijdragen
Waar ik nog meer van me laat horen
Ik laat nog wel eens vaker van me horen dan alleen hier op dit blog. Voor een compleet overzicht van al mijn externe blogs, video’s, podcasts en meer verwijs ik je graag het overzicht van mijn publicaties.