Gratis Tools

 

Kleine handige marketing tools die het werk voor jou net even makkelijker kunnen maken.
Van mij, voor jou. Gratis te gebruiken. Doe er je voordeel mee!

 

 

E-mail Tagger

Wanneer je een e-mail gaat sturen is het belangrijk om de links naar je website te voorzien van tagging. Daardoor kun je naderhand precies zien wat de bezoekers uit je e-mail op je website hebben gedaan. Wat ze hebben gelezen, aangeklikt of gekocht. Het taggen van e-mails is een foutgevoelig klusje. Daarom is er deze Email Tagger die je kan helpen met het generen van links naar je website die voorzien zijn van tagging.

Significantie Calculator

Met deze calculator kun je berekenen hoe groot de kans is dat de uitslag van je A/B test geen toeval is. Je kunt zo bepalen hoe waarschijnlijk je uitslag bij een volgende keer weer zo uit zal vallen. Het is een heel wiskundige berekening die ik je zal besparen. Want met deze calculator wordt het rekenwerk voor je gedaan.

Steekproefgrootte Calculator

Wanneer je een enquête uitvoert wil je natuurlijk zeker weten dat het aantal respondenten ook voldoende is om met statistische zekerheid iets te kunnen beweren over de populatie waaronder je het onderzoek hebt uitgevoerd. Met deze calculator kun je de benodigde steekproefgrootte berekenen. Met de tweede calculator op deze pagina kun je de foutenmarge te berekenen voor een enquête die je al hebt uitgevoerd.

De complete e-mailmarketing test- en controlelijst

Er kunnen tijdens het maken en verzenden van een e-mailcampagne een boel dingen misgaan of aan je aandacht ontsnappen. Om te zorgen dat je de belangrijkste stappen hebt genomen en instellingen hebt gecontroleerd kan je voor verzending mijn ‘Complete e-mailmarketing test- en controlelijst’ gebruiken. Helemaal gratis. Door op ‘Open’ te klikken kom je op de pagina waar je hem kan downloaden en een uitgebreide uitleg bij elk punt kan vinden.

Share This