E-mailmarketing opzetten

 

Wanneer je zelf geen tijd, kennis (of zin!) hebt om je te verdiepen in het opzetten van goede e-mails en e-mailcampagnes is er een oplossing: laat mij het voor je doen!

E-mailmarketing opzetten

Heb jij een gaaf idee voor een e-mailcampagne? Maar ben je niet thuis in het e-mailprogramma waarmee je werkt? Of heb je geen kaas gegeten van html of de programmeertaal in je e-mailprogramma? Of heb je er simpelweg geen tijd voor omdat je veel ander werk hebt liggen? En wil je dat het gedaan wordt door iemand met veel ervaring zodat jij er niet zelf te veel tijd aan kwijt bent? Dan kan ik je helpen. Op projectbasis help ik jou graag verder.

Waarom zou je dit door mij laten doen?

In de 14 jaar dat ik actief ben als specialist op het gebied van e-mailmarketing heb ik vele duizenden campagnes gemaakt en miljarden e-mails verstuurd. In allerlei branches, B2B en B2C. Met grote aantallen en commerciële doelstellingen of juist kleine, persoonlijke campagnes.

Ik weet waar je op moet letten bij een goede e-mailcampagne. Ook weet ik hoe je een e-mail zo goed mogelijk kan laten presteren. Een e-mailmarketingstrategie uitwerken die past bij jouw doelstellingen is ook mogelijk. Of ik kan jouw campagne van A tot Z opbouwen en koppelen aan de juiste datastromen. En ik verdiep me ook graag in de achterliggende techniek.

Je kan dit dus – helemaal als je met Deployteq werkt (of wil gaan werken) – met een gerust hart aan mij overlaten.

In actie op de DDMA Email Summit 2017

Wat klanten zeggen:

Brend van der Horst
Marketeer
Futurumshop

Mark is een expert op het gebied van e-mailmarketing. Vraagstukken pakt Mark altijd gestructureerd aan. Hij is erg precies, zoekt altijd naar de meest efficiënte oplossing en houdt daarbij ook het grotere geheel goed in de gaten. De kans is dan ook groot dat als je een vraag hebt over onderwerp X, je naast een oplossing voor dat probleem direct een aantal ideeën ontvangt voor onderwerp Y.

April 2023

Wat krijg je?

Deze samenwerking kunnen we op drie manieren vormgeven:

  1. Je krijgt een afgekaderde offerte vooraf waarbij precies duidelijk is wat ik voor je ga doen. Dan weet je precies waar je aan toe bent.
  2. Je krijgt een overeenkomst waarbij ik uren op naverrekening in rekening breng. Dan kan ik doen wat nodig is in de tijd die het mij kost. Vraag je mij iets te doen, reken ik die uren. Vraag je me een tijdje niks? Reken ik ook geen uren. Lekker flexibel voor beide partijen.
  3. Je krijgt een strippenkaart. Handig voor als je nog niet precies weet wat je wanneer nodig hebt, maar wel een beroep wil kunnen doen op mijn expertise. Per uur werk dat ik uitvoer reken ik een strip op je strippenkaart. En als ze op zijn vullen we ze indien nodig weer aan. Zo ben je flexibel maar houd je ook grip op de kosten.

In alledrie de gevallen werken we samen op projectbasis. Dat wil zeggen dat ik de werkzaamheden (in overleg) uitvoer wanneer dat voor mij past. Als je op zoek bent naar iemand voor een vast aantal uur per week, ga ik je niet kunnen helpen. Zoals op veel plekken benoemd, heb ik deze onderneming náást mijn baan en mijn sociale leven. Voor meer info, zie de Over mij-pagina.

Wat kost het?

Dit is maatwerk dus het is lastig om vooraf te zeggen wat het precies gaat kosten. Afhankelijk van de precieze omvang van je vraag of opdracht bepaal ik het aantal uur dat ik daarvoor nodig heb en dat neem ik op in mijn offerte aan jou.

  • Tarief (in Deployteq): € 99,- exclusief btw per uur.
  • Tarief (in andere tooling): € 120,- exclusief btw per uur.

Algemene voorwaarden zijn van toepassing (deze ontvang je ook bij de offerte).

Neem vrijblijvend contact op

Mijn agenda is best druk. Wil je weten wat ik voor je kan betekenen? Neem dan even contact met mij op via een van deze mogelijkheden.

Ontzorg jezelf en neem contact op:

    Ik ga altijd zorgvuldig met je persoonsgegevens om. Meer informatie vind je in mijn privacyverklaring.